1/14/2015

hangtod nga ako mahimong ikaw.

kanunay akong misabod dinhi
usa ako ka siwil nga nawala sa akong dalan
misulod sa imong ganghaan
milangoylangoy
gikapoy
naglibog kon unsaon paggawas
ning imong pukot
nga daghang pasikotsikot

usahay sa usa ka malinawon nga
panahon
makagawas ako
nga nag-antos sa gisi kong tapay
usahay nakapanaad ako nga dili na
mobalik
kay lagi hadlok nga basin ako
mamatay

apan kanunay akong namakak sa
akong kaugalingon
kanunay akong pakyas sa akong
mga panaad

ania, nasulod na usab ako sa laang
sa usa ka butang nga dili unta angay higugmaon
apan dili gayod matudloan kining
bugo kong kasingkasing

kon dili man ugaling ako makagawas dinhi
puy-a ko na lang kini
kon imo na akong haw-ason ning
akong gitagoan

ingnon kong, " imo na ako"
patya ako, kan-a ako, hangtod nga ako
mahimong ikaw.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?