1/17/2015

lutaw

ganahan  kos imong
pagtoo
nga ang suba mapikas
ang bato
maputol ang bungtod
molakaw
ang adlaw mosayaw
ang bulan
molangyaw
mopiyong mopahiyom

kinsa ba ang di ganahan
nianang panghitabo?
ang dakong bukid miduol
kang mohamad
ang pan nahimong unod
ang tubig nahimong bino
ang dagat gilakwan sa mga
tiil

sayod ka sa kagamhanan
nining tanan
nga atong nabasa og
gipaningkamotan nga masabtan
nga mahambin gayod
sa mga bukton sa atong
tagsa-tagsa ka kasingkasing

gusto ko nga ipiyong ang
akong mga mata
aron dili ako magpabuyag
unya sa akong pagmata

apan anaa ang mga talagsaong
panahon sa pagduda
ayaw og kasuko kanako
ayaw ko og iitsapwera
sa atong mga panon

kagabii man god bisan unsaon
nakong pangita sa pahiyom sa buwan
bisan giunsa ko og tutok
wala man gayod nako nakita
ang imong nakita

sultian ko unta ikaw apan wala na lang
kay mosamot na dayon ang atong
panaglahi

iloom ko na lang ang tanan
busa ako ang mipahiyom sa buwan
ako ang misayaw sa adlaw
naligo ko sa dagat
milutaw

No comments :

Post a Comment

Lami ba?