1/27/2015

miabot ang kakapoy
og ikaw namoypoy

milingkod sa daplin
sa karsada
og miingon:

ang tanang karsada
pareho ra
ang suba didto
suba lang gihapon diri
ang kahoy didto
dili lahi sa kahoy dinhi
mao ra kaasgad ang
ilang dagat
sa atong dagat

nganong manglakaw pa
man kita?
nganong mobiya pa man?
nganong di magpuyo
ning atong
natawhang kalibotan?

ako, namati lamang.
gihatag kanimo ang tanang
higayon.

karon, dili ako motingog
wala akoy ikasulti.
bitbiton ko ang gaan lamang
ug sugdan ko na usab
ang akong sunod nga panaw.

kay ang karsada didto
dili karsada diri.
ang suba didto lahi.
ang dagat didto dili
kaayo asgad kaysa ato.
ang ilang kahoy baliko.
ang ilang tulay
mas lig-on.
ang ilang mga langgam
dili tamsi.
ang ilang  mga ulod
wala maglisod.

wala ako'y kakapoy
unya dili ako mamoypoy.

dili mahurot ang akong panaw
kay taas pa kaayo ang akong panglantaw.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?