1/17/2015

samok kaayo ang hunahuna, diha sa pinugngan nga mga pagbati.

nagpaabot baya ako kanimo
og busa

nagtimpla ako og kape alang
kanako

ikaw naglantaw
nagpaabot usab sa akong

pag-abot diha kanimo,
naghandom sa kape nga akong

itimpla kanimo, puros kita
nagkabalios sa atong mga pagmahal

ako nagpaabot, ikaw naglantaw,
ako nag-inom, ikaw naghandom

sa dihang mihapos na ang kahayag
gikan sa nagtuyok tang mga pangandoy

miundang tag panghupaw
gidawat ang tanan

gitimplahan ko ikaw og kape
nga wala nimo imna

miingon ka, " ako unta ang nagtimpla
sa imong kape"

wa ko mitingog kay milantaw kos
unahan

haskang layoa sa isla, anino lang niya
ang atong makita

kita ania, nanghawid sa atong mga utlanan,
gustong moambak sa atong gisakyan

lubog ang tubig, walay balod,
ngitngit na ang langit, hilom ang kasadpan

samok kaayo ang hunahuna,
diha sa pinugngan nga mga pagbati.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?