9/26/2015

duha ka lutsanan

sa kanunay
abri ang simbahan
matud mo

sa kanunay manirado
ang pultahan sa lawak
matud ko

duha ang atong
lutsanan
sa kapit-os sa atong
mga panglantaw

ikaw sa simbahan
ako sa lawak

og kitang duha nanglupad
sa mga pako nga dili nila
makita

samtang nagwali ang pari
samtang ang salog nagpakahilom
duha kitang
namupo og mga katarungan
nangabi sa pagtulun-an
kon unsa ba gayod ang
gustong ipasabot kanato
sa atong kinabuhi

sa akong pagyubit niini
dili mo ako madungog
kay ang mga pulong dili
sama kanato
walay baba, dila og ngipon

dili kini sama sa piniritong
pirit nga gipanugilon sa
atong mga silingan pinaagi
sa baho nga miawas gikan 
sa init kaayong mantika

ako sa kanunay magpakahilom
lamang
sama kanimo
nga kon sutaon diha sa pagsita
mopahiyom ka lamang


dili nako makita ang sulod
sa imong kasingkasing
sama usab kanimo nga 
nagpabiling buta bungol
amang
sa akong kahimtang

ang pagpanirado sa lawak
nagpatubo sa kahilom og kini
sa kanunay namunga og kalinaw

sultihi ako kon unsa ang
unod sa wala sa pari
kon asang dapita sa mga
sacramento sa mga kapitulo
og mga bersekulo sa mga
himno og sa mga awit
sa mga salmo og sa mga
pulong nga wala usab 
malitok dayon, sultihi ako

kon asa ang mga hinungdan
sa atong pagpakabuhi.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?