11/25/2015

ang kanunay nakong pangitaon
sa libro sa mga balak og bisan sa
mga sugilanon mao kadtong mga
mugbo lamang,

kon moabot ako sa taas nga butang
og bisan unsa man lamang
kahoy, bungtod, tulay, kuhit,
o bisan kanang dalan nga atong
pagaagian
ang akong unang buhaton mao
ang dili pag-ambat niini

unsaon ko man ang dili ko makab-ot
ang dili mahuman
ang dili mahawiran---miabot sa akong
kinabuhi nga ako kining gipanglabay
dayon gikalimtan sa dayon

nahuman na ako nianang pagbalibali
o paglabang, og pagbaktas sa tumang
kakapoy nga kon makatulog ka wala ka
na man gani mahinumduman nga bisag
usa na lamang ka damgo

sakto ka diha sa minugbo, diha sa mga
butang nga akong masulod sa usa ka kumo
sa mga talan-awon nga dili na kita mohangad
aron atong tutukan, dayegon, og sa usa ka
panahon, nakapabuta kanako dahik dahig
sa kalit nga kahayag.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?