11/22/2015

gisulat ko lang ang gihunghong kanako
wa nako mailhi kon kinsa siya o unsa
ang gihatag kanako mao lamang ang karon
og ang akong gisukli mao lamang ang
iya ra usab nga mga pulong
dili ako maayong tawo, gani kon
maila nimo ako kaayo, mahimong
dili gani ako tawo nga pareho nimo,
tulay lamang ako, tubig sa palanggana
samin sa bongbong, tuko sa kisame,
dili ko sabon, dili ko shampoo,
ang ilang gipakisama kanako usa ka
bukag nga bulingon nga inig tapos
sa semana dalhon dayon didto sa
suba sa dikayo aron pagalabhan sa
mga babayeng walay lingaw kondili
mangusukuso, manghayhay pagkahuman
dayog ligo sa tin-aw nga tubig aron unta
matangtang ang buling sa lawas apan
dili lang kana aron usab adunay nindot
nga makita sa katawhan nga molabay
lamang didto sa ilalom sa tulay.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?