11/16/2015

paglubad og pagluib

nausob na baya usab ang
plastada sa kadugay sa panahon sa
atong panaghagwa

dili na ako ang alibangbang
sa imong pagkabuwak
dili na ako ang kahoy sa imong
pagkaaninipot
dili na ako ang tikarol sa imong
sanga nga bakhaw
dili na ako ang isda nga nag-inosara
sa imong lam-aw

dili na ako ang buwan sa imong
abre nga bentana
dili na ako ang lab-as nga hangin
sa imong lawak

kay kon wala ka 
dili ko na mabati ang kamingaw
pasayloa
apan mahugyaw kami dinhi
na nahibilin
diha sa tumang kalipay

ang atong iro dili na mopaghot
ang imong iring dili na usab momiyaw

kitang duha wala say pagmahay
sa dakong bangkete kita nag-iyahay
akong kanta akong sayaw
imong bitbit imong bugkos
wala na ang bug-os nga  pagkuskos
wala na ang kaaslom sa mangga
diha sa ginamos nga mawos

No comments :

Post a Comment

Lami ba?