2/29/2016

mga pako sa balak

giusikan ko ang akong 
panahon sa 
pamalak

sayang apan unsa
kaha ang rason ngano?

kinsa bay ganahan mag-usik
usik og panahon sa mga
buluhaton nga walay hinungdan
sama niining
pagpamalak

unta kon gihuman ko na pagbasa
ang kaso ni Luisa
seguro nahimoan ko na kini og
saktong desisyon sa tukmang
panahon

unta kon gihuman ko na pagtanom
ang mga lugas sa mais
kinsay nasayod nga karon nakalung-ag
na unta ako og anagon

daghang unta nga isangka sa nausik
nga panahon
diri sa pagmugna og mga tanghaga

apan wala akoy mahimo
seguro hilig lang gayod nga bisan
og moabot ka na sa punto sa pagpangutana
kon ngano unya wala kay tubag
maghinuktok ka sa silong sa mga
panganod unya moabot ang gapanon
nga mga bitoon
kuyog sa raynang bulan nga gidayandayanan
sa iyang mga sidlak nga mga
alalay

sayang baya ang mga oras
nga kusog kaayong nangatagak
sa akong bulingon nga tiilan

usahay mahimo akong kinason
nga sobra ka hinayan
usahay ulod nga nagkatay sa
sanga sa batan-ong kahoy

unya miabot ang takna nga ako nahimong
alibangbang migawas sa kokon og milupad
sa langit

ania mao kini ang katarungan nganong
giusikan ko ang mga oras
gipaabot ko ang saktong paglupad
unya ang akong mga pako mao ang akong
mga balak.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?