3/27/2016

ang mga gitabontabonan basin og masalbar pa unta gihapon

nakita na usab
nako ang imong latest
post nga picture sa facebook

hala kapyot jud
sa gugma
hangtod naa pa

hala pusta gyod
sa imong bukton
ang kalipay
samtang giganahan pa

sakto ka
bahala na
basta sakto lang gyod
ang projection

bahala na kon
unsay naa sa sulod
basta sakto lang
ang wrapping 

kon unsa man
ang tinood
ila na nang problema

basta
happy lang
happy happy lang
samtang makaya pa

unsa man god poy
ilang labot?
imong kalipay
imong hulagway
pwera saway

wa ko mi comment
sayod ko ug labaw nga
sayod ka

nihit na ang kalipay
karon
wa na kaayoy 
madaginot nga dukot
anang rice cooker

ingon ka
ayaw na ko dugangi pag
putos anang
bringhouse nga kalipay
kay kuno
wa nay kasudlan sa imong
kanunay nga puno
nga ref


kataw-anan
sayod ka ug mas labaw sab
nga sayod ko

imong post
ikaw ang bahala
di na jud ko
mo comment 

magpaabot kos
naandan
natong tagboanan
andam na
ang bag-ong sipa
sa dakong
botelya sa 
red horse

maghubog ta
mangatawa ta
kabahin sa mga buktot
piang
bungol ug buta
ug mga
amang

No comments :

Post a Comment

Lami ba?