4/26/2016

daghan sab kog buluhaton karon.

karon
mitawag ka, "dia na ko diri"

namati ko

ang akong mahinumduman 
ikaw usab

"dia ko diri" pareho tag panultihon
inig abot

apan wa ka man kadungog
nakita ko ikaw nga naglabaylabay lamang sa dalan

unya ako morag kahoy nga imong gilabyan
wala koy mga tiil didto sa inyong dapit diin ang mga bata

nagdagandagan diin ang mga inahan naggukodgukod
sahay nagkudkod sa kalipay unya tua ka didto nakigdula usab

unsa kahay imong panglantaw kabahin anang patas-patas
unsa kaha karon ang gusto nimong madungog gikan nako?

abi mo dili ko sama nimo kaniadto, kanang maglabaylabay lang 
sa punoan sa pobreng kahoy

apan yuna ra, mangutana ko, "ikaw ra ba diay ang makahibalo?"

dili man sab ko bugo,intawon, wala sab ko matawo kaniadtong
pagkailad ni rajah humabon, dodoy.

karon, ako na sab. Maglabaylabay sa pobreng kahoy.
manawag ka, di sab ko kadungog. mobabay ka, respetohan ta ka

kamao na kong mobabay karon.. Unya, pila ray pag-ingon,
pasayloa, di ko katagad, daghan sab kog buluhaton karon.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?