11/26/2016

dili ko motoo nimo

motoo ko nga nagkasakay mo ni
fidel castro sa elevator.

di ko motoo nga dunay elevator.
nga tua ka. nga misakay ka.

motoo ko nga atua si fidel castro.
bisag ganig si rudy duterte too ko gihapon.

apan di ko motoo nga dunay cal. 45
diha sa lamesa diin ang pandesal

nakighilawas sa butter ug strawberry jam.
too kos jam. apan dili sa strawberry.

too ko nga si delima babaye. naa si dayan.
apan dili ko motoo nga tinood ang video.

too kog negro. antipara. tiil nga nagbilangkad.
kiyod kiyod. hapyod hapyod. 

too ko nga dako na gayod ang palasyo
sa shabu. Ang pusil. too ko ana.

pero kon ikaw akong tuhuan, 
dili ko motoo ana. too ko nako.

walhon ko kaniadto. kapoy ang too.
sakit akong patay nga kuko.

kandiison ko sama sa akong lubot.
too ko ani. dili gihapon ko motoo nimo.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?