11/11/2017

pag-ampo lang

sa dihang 
gisulod na ang lungon
sa pantyon
nanghilak ang tanan
ako lang seguro ang
wala nga mitago
sa itom nga
sunglasses

"Francing ayaw
kabalaka
anaa si nonoy nga
maoy moatiman
sa iyang mga manghod"
maoy pasalig
sa iyang amigang
maestra

ako man lang ang
nonoy didto
atua tuod ang akong
mga igsoon
apan ako man
ang kamanghoran

" ikaw nonoy
pagbinut-an
ayaw pasagdi ang
imong mga manghod"

wala man ko sugod
nagbinuang
gani nagkapandol pandol
man ko
naningkamot nga sa matag
pandol 
mobangon 
sa matag pangos
manambal
sa matag kahulog
mokatkat lang gayod
gihapon

sahay malibog ko
sa kinabuhi
nganong bisag diha
sa kamatayon
naa pa mang gihapon
nag-alirong ang mga
botboton

sama adtong 
sa atong kagutom
ug kauhaw
ang idalit mao lamang
kunuhay ang
mga pag-ampo
ngadto sa amahang
langitnon

No comments :

Post a Comment

Lami ba?