11/04/2017

sa langit nga tab-ang

dili na kinahanglan nimong sipasipaon kining gugma ko kanimo
aron kini mamatay
ako na mismo ang mopatay niini bisag dili sa pagsipa kay makamao
na ako kabahin niini gikan pa kaniadto sa wala ko pa hisabti kaayo kon
unsa ang gugma
daghan na akong gipatay nga gugma, nga sahay dili ko gani tawgon sa iyang ngalan, kay dili na ako motoo sa dangga niini,
dili ka makasabot niini, dili ka mobati kon unsa kini
sayod ako, busa wala ko na ikaw sultihi kabahin niini, kon unsa kini, unsay iyang pamanit, unsa ang
iyang dagway, o lawas, ang kamot niyang kubalan,
ang tiil niyang hiwi, 
ang dughan niyang puthaw,
ayaw kog pangutan-a o hangyoa nga mabati mo kini o
masabtan, kay dinhi ning akong lahing kalibotan,
walay kauban,
dinhi nagtagbo ang isdang tambasakan ug
balhiboong alibangbang misulay sa usa ka gakos
ug halok
sa langit nga tab-ang

No comments :

Post a Comment

Lami ba?